Takk

Takk
Varm takk til de som besøker bloggen og velger å følge den

lørdag 12. februar 2011

Änglar, finns dom ?






Angel whispers fill the air,
listen and you shall hear.
Feel their blessings surrounding you,
always, forever loving you. ♥

A. Stoeckel

Ja, det er jeg overbevist om at de gjør......jeg har opplevd så mange episoder i livet av å finne en løsning når jeg trengte den, eller at det kom noen som hjalp i en spesiell situasjon der jeg virkelig trengte hjelp, så jeg vet at det finnes krefter som er til for å hjelpe menneskene.....bare man er åpen for det.

Engler kommer med kjærlighet, med fred, med positive tanker....redskaper for deg som fortviler.....åpne opp så skal du se at også du tiltrekker deg en hjelper, som løfter deg opp og bærer deg i sine trygge armer.......ingen farer, ingen bekymringer, skal følge deg, det kan du overlate til englene, legg det bort, og bli fri.....slipp til alt som livet har å by på...........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar