Takk

Takk
Varm takk til de som besøker bloggen og velger å følge den

tirsdag 23. november 2010

Min engel

Jeg har en venninne.........hun er en herlig person som har kjempet seg gjennom utrolig mye her i livet.....uten å bli knekt av den grunn.........hun har et positivt svar på det meste som tynger, og masse fiffige løsninger på livets utfordringer.......jeg traff henne et sted i Oslo som skulle hjelpe oss å bearbeide traumatiske opplevelser....vi hadde opplevd masse ting hver for oss som vi kunne linke sammen i samme historie.......og sidan har hun vært der........i perioder har hun slitt såpass mye at vi ikke har hatt kontakt så ofte, andre ganger er hun der når jeg trenger henne......bidrar med lys og kjærlighet og gode tanker i det svarte.......

Takk kjære engel for at du er den du er!! Du drar forhenget til side, og lar meg oppdage en ny verden.


2 kommentarer:

  1. <3<3 Tusen takk! Engelen min!
    Du var uheldig med at du kom inn i livet mitt mellom mine to bilulykker,hehe! Men, hvilken velsignelse du har vært for meg også!
    Takk for at du er til, og takk for at du er deg!
    Klem fra Bettina

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Jeg var ikke klar over at jeg hadde fått følgere på denne bloggen, men det er ekstra hyggelig å se at to stykker hadde funnet veien hit.
    Det er ikke så ofte jeg skriver på Ordet er mitt, så du får ha meg unnskyldt at jeg ikke har ønsket velkommen før nå ;:OD)
    Kom gjerne med noen betraktninger om behovet er der.
    Velkommen ✚♣♥

    SvarSlett