Takk

Takk
Varm takk til de som besøker bloggen og velger å følge den

søndag 19. september 2010

Engler

Engler er budbringerne fra den guddommelige, universelle kraften som vi alle er en del av. Engler kommer i form av mennesker, i form av "beskjeder" gjennom vakre tekster, eller mange andre "tegn", bare man ser dem. Selv opplever jeg alltid svar om det er noe jeg lurer på, eller er i tvil om hvordan jeg skal takle. Plutselig er det bare der, og jeg vet hva jeg skal gjøre eller si som neste steg.

Det finnes alltid hjelp å få, og derfor skal du ikke fortvile om verden er litt mørk og trist en dag, legg smerten av deg i englenes og den guddommelige kraftens hender, da kjenner du at trykket avtar, og du føler deg bedre.

2 kommentarer:

  1. http://www.thelight.net/norpublisher.htm

    Jeg synes du skal samle og dele...<3 Det bor så mye fint i deg, og du er så flink til å formulere!
    <3

    SvarSlett